Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add to My AOL

Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Reclama prin presa scrisa

Reclama prin presă scrisă. Ziarele au început să fie folosite ca mijloc de publicitate la sfârşitul secolului XIX, fiind până la apariţia televiziunii cel mai important mijloc de publicitate din punct de vedere al investiţiilor atrase.

În prezent, într-un clasament al mijloacelor de publicitate, publicitatea prin intermediul ziarelor ocupă primul loc în ceea ce priveste numărul de investitori atraşi şi locul doi din punct de vedere al investiţiilor atrase. Dată avem la îndemână posibilitatea lansării mesajului publicitar într-un ziar local, acesta poate deveni cel mai serios support al efortului de lansare şi de întreţinere a imaginii firmei. Însă nu toate ziarele sunt potrivite pentru aceasta, unele dintre ele nefiind altceva decât tipare îngrămădite unul în celălalt, destinate nu să atragă atenţia, ci să umple spaţiul tipografic. Nu de un astfel de tratament are nevoie imaginea mărcii. Chiar dacă ne va costa mai mult, trebuie să căutăm să plasăm anunţurile publicitare pe prima pagină, întrucât aceasta se citeşte, de regulă, cu mult mai mult interes decât oricare dinn celelalte pagini. În orice caz, este preferabil să nu ne plasdăm anunţurile laolaltă cu înşiruirea de anunţuri de la mica publicitate. Dacă nu reuşim să ne plasăm anunţul pe prima pagină, atunci căutăm neapărat să realizăm unul care să iasă în evidenţă. Acest lucru se poate realiza printr-un format mai deosebit, de pildă, s-au printr-un format mai mare, aceasta fiind cea mai simplă şi mai scumpă dintre soluţii.

Datorită timpului scurt între momentul predării materialului publicitar şi cel în care acesta apare în ziar şi a faptului că ziarele apar zilnic, publicitatea prin intermediul ziarelor este foarte eficientă pentru transmiterea informaţiilor de ultima oră către consumator.

Avantajele utilizării publicităţii prin intermediul ziarelor:

* asigură transmiterea rapidă a informaţiilor de ultimă oră către consumatori;

* asigură transmiterea mesajului către un număr mare de consumatori;

* asigură o flexibilitate foarte mare în ceea ce priveste dimensiunile materialului publicitar;

* prin intermediul secţiunilor ce abordează diferite subiecte sau a suplimentelor specializate permite transmiterea mesajului către anumite segmente ale populaţiei;

* timpul scurt între momentul predării materialului publicitar şi cel în care acesta apare în ziar face posibilă adaptarea acestuia la noile realităţi ale pieţei;

* datorită faptului că oamenii citesc ziarele pentru a afla ştirile, ei sunt deschişi să afle noutăţile pe care întreprinderea vrea să le transmită;

* permite inserarea de cupoane.

Niciun comentariu: