Newsletterele electronice pot constitui un excelent instrument de marketing direct. Ele iti permit să comunici cu publicul în mod direct, dar la un nivel mai profund decât mesajul e-mail standard. Desigur, există şi instrumente pentru a construi relaţii mai profunde decât alte metode traditionale de marketing direct. Acestea sunt newsletterele tradiţionale offline. Transmiterea unui newsletter electronic este mai eficace decât trimiterea unuia tipărit prin intermediul serviciului de poştă. Şi asta din mai multe motive. Pentru început, costurile considerabile de tipărire şi de expediere pe care le implică distribuirea newsletterelor offline sunt inexistente online. În plus, newsletterele electronice pot dobândi un caracter interactiv prin intermediul link-urilor. Astfel, cititorul poate fi implicat într-o măsură mai mare decât în versiunea offline. Înseamnă că le poţi folosi pentru a construi relaţii reciproce, şi nu unilaterale. Iată încă un argument în favoarea newsletterelor electronice. Deşi alcătuirea lor necesită un timp considerabil, pot fi trimise instantaneu către mii de destinatari.
Un vot va rog frumos!!!
Acum 12 ani
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu