Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add to My AOL

Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner

marți, 2 decembrie 2008

Faceti bani gratis

Am aflat si eu despre acest program Gomez Peer pe Internet...si mi-a suras ideea...de ce nu?
Sunt platita in fiecare luna si nu fac nimic altceva decat sa rulez acest program Gomez Peer pe calculatorul meu.
M-am gandit sa impartasesc acest lucru deoarece stiu cat de greu este sa muncesti si sa faci bani.

Daca doriti sa faceti bani gheata online, acesta este un mod minunat de a incepe fara a face un efort prea mare, trebuie decat sa completezi un formular, sa descarci si sa instalezi software-ul.
Ca sa castigi bani trebuie sa fi activ, nu cu statusul de Pending.
Completati formularul online :

Faceti click pentru a completa formularul

Descarca software-ul:
Exista doua fisiere de descarcat, unul pentru rezidentii SUA si unul International pentru oricine altcineva

Niciun comentariu: