Dezavantajele publicităţii online.
a) Dificultăţi în atragerea clienţilor. Întreprinderile mici nu au disponibilităţi financiare destule cât să îşi poată permite includerea plătită în directoare, sau cea pay pe click bazându-se astfel mai mult pe optimizarea pentru motoarele de căutare şi transmiterea orală pentru a-şi creşte traficul site-ului. Deoarece există milioane de companii care vând aceleaşi produse şi servicii, competiţia cu firmele mai mari poate fi o experienţă costisitoare şi frustrantă pentru întreprinderile mici. Pe de altă parte, firmele mari îşi pot permite înscrierea plătită în directoare, pot implementa pay per click şi pot angaja specialişti în domeniul marketingului care să le poată oferii companii de marketing eficiente.
b) Dificultăţi în estimarea legitimităţii tranzacţiilor. Un alt dezavantaj notabil al promovării online este dificultatea cu care întreprinzătorul şi clientul pot să evalueze legitimitatea unei tranzacţii. Firmele mici sunt în mod special vulnerabile la hoţii care folosesc cărţi de credit furate şi informaţii furate pentru a face tranzacţii online ilegale. Din cauza creşterii fraudei identităţii şi cărţilor de credit, întreprinderile mici sunt nevoite să finanţeze sisteme de securitate costisitoare pentru a le reduce vulnerabilitatea în faţa tranzacţiilor ilegale.
c) Vânzătorii şi clienţii sunt izolaţi. Promovarea online prezintă şi dezavantajul faptului că vânzătorii şi clienţii sunt izolaţi unul de altul. Există puţin contact între client şi vânzător înainte şi după încheierea tranzacţiei. Astfel şansele unor vânzări repetate scad simţitor făcându-i pe întreprinzători să caute noi metode de marketing pentru a îi face pe clienţi să vină pe site-ul lor. După toate indicaţiile se pare că avantajele promovării online depăşesc net dezavantajele. Având informaţiile necesare întreprinzătorii, mai ales proprietarii de afaceri mici, pot să beneficieze foarte mult de pe urma promovării online.
Un vot va rog frumos!!!
Acum 12 ani
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu